زندگی از دید من....

❀◕ ‿ ◕❀Antique girl❀◕ ‿ ◕❀

❤یه کم خاص و دیوونه ❤

زندگی از دید من....
 

زندگی از دید من زیباست....از این که زنده ام خوش حالم.وهمین طور زندگیموخیلی دوست دارم.خوش حالی ولبخند رو هم خیلی دوست دارم.من سعی می کنم همیشه لبخندی روی لبم داشته باشم

بایدبه زندگی بادید روشن نگاه کرد ویه فرد امید باشیم..

هرچنداگه هزاران مشکل داشته باشیم وسختی بکشیم اما بازهم همین که زنده ایم وتوان خندیدن ودیدن نعمت های خدا رو داریم باید خوش حال باشیم وخدا رو شکر کنیم.میدونید نباید ناامید باشیم وهمیشه باید اعتماد بنفس خودمون رو حفظ کنیم.بیاییدبه زندگی وتیک تاک ساعت که خیلی زود میگذرند لبخند بزنیم تا ان دو در زندگی به مانیز روی خوش نشان دهند......

 

آنچه هستی بهترینش باش...

آنچه هستی بهترینش باش...

اگر نمی توانی بلوطی بر فراز تپه ای باشی بوته ای در دامنه ای کوهی باش ولی بهترین بوته ای

باش که در کنار راه می روید،

اگر نمی توانی درخت باشی بوته باش اگر نمی توانی بوته ای باشی علف کوچکی باش و چشم

انداز کنار شاهراهی را شادمانه تر کن

اگر نمی توانی نهنگ باشی فقط یک ماهی کوچک باش ولی بازیگوش ترین ماهی دریاچه.

 

زمان حال را با دیروز یا فردا نمی توانیم عوض کنیم،

بنابراین این از اهمیت فوق العاده برخوردار است، که تمام تلاش خود را به زمان جاری اختصاص

دهیم.

 

این تنها زمانی است که اهمیت دارد، این تنها زمانی است که وجود دارد.


به زندگی مان ایمان داشته باشیم تا تمام زیبایی ها را درک کنیم و شکرگزار خدا باشیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 3 آبان 1392برچسب:, ] [ 11:31 ] [ bluegirl ] [ ]
مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه